Ne dorim sa va bucurati de produsele achizitionate de la ALAZET si sa nu aveti niciun fel de problema cu achizitia. Cu toate acestea, uneori pot aparea anumite probleme sau va puteti razgandi. Va informam ca in conformitate cu OUG 34/2014, beneficiati de un termen de solicitare retur de 14 zile calendaristice valabil de la data cand ati intrat in posesia produsului comandat on-line.

 

Returnarea produselor se poate face fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decat cele de returnare a produsului, cu exceptia cazului in care produsul returnat este deteriorat, are accesorii lipsa, etc (aceste situatii sunt descrise mai jos in cadrul politicii de retur).

 

Optiunea de returnare a produselor comandate online este valabila doar pentru consumatori (persoane fizice), ea neaplicanduse in cazul persoanelor juridice, PFA-urilor, ONG-urilor, etc.

 

Perioada de returnare a unui produs

Potrivit OUG 34/2014, perioada de retragere (de returnare a unui Produs) expira in termen de 14 zile calendaristice de la:

  • ziua in care Clientul intra in posesia fizica a comenzii – in cazul in care toate Produsele care au facut obiectul comenzii au fost livrate în acelasi transport;

  • ziua in care Clientul intra in posesia fizica a ultimului Produs – in cazul in care Clientul comanda printr-o singura comanda Produse multiple care vor fi livrate separat;

  • ziua in care Clientul intra in posesia fizica a ultimului Produs sau a ultimei piese – in cazul livrarii unui Produs care consta din mai multe loturi sau piese.

 

Solicitarea returului

In cazul in care Clientul decide sa se retraga din Contract, acesta:

  • poate completa online formularul de retur din sectiunea „Retururile mele” din rubrica ”Contul meu” de pe site-ul www.alazet.ro;

  • poate apela Serviciul de Relatii cu Clientii la numarul de telefon din sectiunea "Contact" sau poate trimite o solicitare de retur prin email la adresa retur@alazet.ro.

 

Procedura de retur

In conformitate cu OUG 34/2014, beneficiati de un termen de solicitare retur de 14 zile calendaristice valabil de la data cand ati intrat in posesia produsului comandat on-line, aceasta prevedere aplicandu-se doar persoanelor fizice.

 

Produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, de preferat in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale. In cazul in care produsele returnate sunt deteriorate, prezinta urme vizibile de uzura ce nu mai permit revinderea acestora, Furnizorul poate refuza returul produselor respective.

In cazul in care Clientul solicita retragerea din contract in cadrul termenului legal de retragere din Contract, se aplica urmatoarele reguli:

  • Clientului i se va rambursa suma platita (inclusiv contravaloarea transportului) in termen de 14 zile calendaristice de la data la care Furnizorul receptioneaza Produsul expediat de catre Client, daca produsul indeplineste conditiile de retur prevazute de lege si cele specificate in cadrul prezentei politici de retur.

  • In cazul in care Clientul expediaza Produsul ambalat necorespunzator si acest lucru duce la deteriorarea Produsului pe durata transportului, raspunderea revine in totalitate expeditorului (Clientului).

  • Rambursarea sumei se va efectua folosind aceleasi modalitati de plata ca si cele folosite de Client pentru achitarea pretului Produsului pentru care se solicita returul, cu exceptia cazului in care Clientul este de acord cu o alta modalitate de plata.

 

Rambursarea sumelor platite

ALAZET va restitui suma de bani aferenta produselor returnate ulterior verificarii produselor si dupa stabilirea de comun acord a modalitatii de restituire.

 

In cazul in care Clientul solicita retragerea din contract in cadrul termenului legal de retragere din Contract, singurele costuri suportate de Client sunt cheltuielile directe de returnare a Produsului. Clientului ii va fi restituita suma platita pentru produs la care se adauga suma platita pentru transportul Produsului.

 

Termenul de rambursare a sumelor catre client este urmatorul:

  • Pentru produsele returnate in perioada legala de 14 zile de la achizitie, termenul de rambursare a banilor este de 14 zile de la data la care Furnizorul a receptionat produsul returnat si a constatat ca acesta indeplineste conditiile de retur.

  • Pentru produsele la care se constata anumite deficiente ce impun aplicarea unor penalitati, produsele care au fost returnate pentru ca au fost livrate gresit sau au fost deteriorate pe parcursul transportului, termenul de rambursare a banilor este stabilit de comun acord.

 

Modalitatile de plata a sumelor rambursate sunt dupa cum urmeaza:

  • Pentru Comenzile achitate online cu cardul bancar prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;

  • Pentru Comenzile achitate cu plata la livrare, pentru restutuirea sumelor platite Clientului i se va solicita un cont bancar valid, rambursarea urmand a se face prin virament bancar, nefiind posibila rambursarea banilor în numerar.

 

Rambursarea prețului Produsului se va face la prețul înscris în factura emisă la vânzarea Produsului care a fost trimisă Clientului odată cu acesta, indiferent de fluctuațiile de preț ale acestuia ulterioare vânzării.

 

Condiții generale privind returul produselor achiziționate on-line

Vă informăm că în conformitate cu OUG 34/2014, beneficiați de un termen de solicitare retur de 14 zile calendaristice valabil de la data la care ați intrat în posesia produsului comandat on-line și livrat prin intermediul unui curier agreat de furnizor.

 

Prevederile OUG 34/2014 se aplică doar Consumatorului definit ca orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociații așa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 din OG 21/1992 privind protecția consumatorilor, republicată, cu modificările și completările ulterioare.

 

În conformitate cu OUG 34/2014, Clientul (persoana fizică) care dorește să îți exercite dreptul de retragere și retur, trebuie să aibă în vedere următoarele aspecte:

  • Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare sub aspect fizic și funcțional cum a fost la data când a fost recepționat în baza comenzii făcute on-line.

  • Clientul trebuie să răspundă pentru diminuarea valorii bunului, datorată utilizării acestuia într-o măsură care depășește limita necesară stabilirii naturii caracteristicilor și modului de funcționare.

  • Furnizorul poate reține o sumă de bani echivalentă cu costurile de recondiționare a produselor returnate cu deficiențe de aspect, functionare, accesorii lipsă sau ambalaj incomplet, deteriorat excesiv sau lipsă.

  • Clientul poate renunța la decizia de retur și după ce produsul returnat a intrat în posesia Furnizorului. În acest caz costurile de returnare sau relocare a produsului intră în atribuțiile Clientului.

 

SC Mergi Cu Noi SRL își rezervă dreptul de a refuza acceptarea returului în următoarele situații:

  • returnări repetate (mai mult de două retururi repetate pentru același tip, marcă și model de produs).

  • În condițiile în care au fost cumpărate mai multe produse de același tip, marcă și model, se acceptă returnarea unui singur produs desigilat (restul produselor fiind acceptate doar dacă sunt sigilate, în ambalajul original cu toate etichetele originale).

 

Condițiile privind starea produsului pentru care se solicită returul:

  • să fie cu etichetele specifice de identificare intacte.

  • să fie însoțit de toate accesoriile cu care a fost livrat, inclusiv manual de utilizare și certificat de garanție (dacă a fost oferit).

  • să nu prezinte deteriorări de aspect fizic sau funcțional.

  • să nu prezinte elemente sau subansamble lipsă.

  • să nu aibă urme de utilizare sau instalare (resturi alimentare, praf, pete, zgârieturi,modificări, etc).

 

Dacă produsul returnat a fost însoțit de materiale promoționale sau cadouri, se vor returna și acestea în condițiile de aspect fizic, funcțional și ambalare așa cum au fost recepționate.

 

În cazul in care produsul returnat nu îndeplinește condițiile de retur menționate, Furnizorul își rezervă dreptul (în conformitate cu OUG 34/2014) să rețină din valoarea produsului sumele necesare recondiționării acestuia pentru a fi adus la starea inițială când a fost recepționat de Client.

 

Returnarea produselor neconforme

Puteti solicita returnarea produselor și în următoarele situații:

  • Produs care nu este conform cu specificațiile de pe site. Dacă produsul comandat se dovedește a nu fi conform cu specificațiile din oferta noastră, puteți solicita returnarea acestuia pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii. Dacă se agrează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veți plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, veți primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de către Furnizor (SC Mergi Cu Noi SRL)

  • Produse livrate greșit (nu corespund ca marcă, categorie sau model cu produsul comandat de către client): Dacă vi s-a livrat un alt produs decât cel comandat vă rugăm să semnalați cât mai curând acest lucru pentru a returna produsul și a fi înlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur și transport al produsului corect vor fi suportate de Furnizor, respectiv SC Mergi Cu Noi SRL.

 

Produse ce se pot returna doar sigilate, în ambalajul original fără urme de utilizare (în termen de 14 zile calendaristice de la data achiziției)

  • Căști audio, microfoane;

  • Produse de îngrijire corporală: mașini de tuns și bărbierit, aparate de epilat, foarfeci, perii de păr, lame de ras, aparate de masaj etc.

  • Produse pentru bucătărie și servire: vase, oale, pahare, tacâmuri, tigăi, etc.

  • Becuri, baterii, (ce prezinta urme de utilizare, deficient de aspect fizic nesemnalate la data receptiei).

 

Situațiile în care nu se pot returna produsele achiziționate on-line

Nu se pot returna produse aflate în una sau mai multe dintre următoarele situații:

  • Produsele aduse pe comandă specială pentru Client (prin comandă specială se înțelege produsele comandate de către Client și care nu se află în stocul uzual al Furnizorului dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme și a plății unui avans, în termenii agreați de părți.

  • Produsele care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;

  • Produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator;

  • Produse pentru care etichetele de identificare ale produsului sau ale ambalajului sunt deteriorate sau lipsesc.

  • Produse de îngrijire corporală utilizate sau probate: mașini de tuns și bărbierit, aparate de epilat, foarfeci, perii de păr, uscător de păr cu perie sau dispozitiv de coafat, plăci de îndreptat părul, lame de ras, etc.

  • Produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;

  • Produsele achiziționate de persoane juridice (firme, PFA, fundații, societăți nonprofit);

  • Produsele comandate on-line dar care au fost ridicate direct din depozitul Furnizorului;

Nu se acceptă returnarea Produselor asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.

 

Aveți întrebări sau nelămuriri legate de politica noastră de retur?

Dacă aveți nelămuriri legate de produsele pe care le-ați achiziționat de la noi, întrebări legate de politica noastră de retur, nu ezitați să ne contactați la adresa de email contact@alazet.ro.

Produs adaugat in lista de favorite
Produs adaugat la comparator.