Toate produsele comercializate de SC ALAZET GROUP SRL pe site-ul www.alazet.ro beneficiaza de garantie in conformitate cu normele legale si politicile comerciale ale producatorilor.

 

Produsele comercializate sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.

 

Acestea beneficiaza de certificate de garantie emise fie de producator, fie de catre furnizor.

 

GARANTIA OFERITA PENTRU PIESELE DE SCHIMB

Politica de garantie a SC ALAZET GROUP SRL se supune reglementarilor Legii 449/2003, cu completarile si adaugirile prezentate public si publicate in Monitorul Oficial.

 

Prin garantie se intelege obligativitatea SC ALAZET GROUP SRL de a intreprinde activitati de solutionare a problemelor care ar putea sa apara dupa achizitionarea pieselor de schimb de catre Consumator, limitandu-se doar la defectele de fabricatie.

 

Garantia oferita de SC ALAZET GROUP SRL pentru piesele de schimb comercializate pe site-ul www.alazet.ro, avand in vedere prevederile Legii 449/2003, Cap. II, Art. 162, poate fi mai mica decat termenul prevazut de 2 ani, in conditiile prezentului articol, dar si prin prisma cap. I, Art. 2, Litera h si este dupa cum urmeaza:

  • Garantie tehnica si comerciala de 1 luna pentru piesele de schimb aftermarket/compatibile.

  • Garantie tehnica si comerciala de 6 luni pentru piesele de schimb originale.

 

Conditiile in care se acorda garantia

Toate produsele comercializate de catre SC ALAZET GROUP SRL sunt in concordanta cu legislatia curenta in vigoare, cu toate completarile si modificarile aduse la zi de catre institutiile abilitate.

 

Piesele de schimb si accesoriile comercializate se impart in doua categorii:

  1. Piese si accesorii al caror montaj trebuie facut de personal specializat.

  2. Piese si accesorii care pot fi montate de Consumator fara a apela la o firma autorizata pentru prestarea serviciilor de instalare (Ex: perie aspirator, furtun aspirator, filtru aspirator, filtru anticalcar statie de calcat, etc)

 

A. In cazul primei categorii de piese si accesorii, pentru a putea beneficia de garantie este necesar ca piesa achizitionata sa fie montata de catre personal specializat si emisa o factura/bon fiscal cu deviz de lucru unde sa fie specificat clar numele piesei.

 

SC ALAZET GROUP SRL recunoaste ca si personal specializat:

  • orice societate comerciala care poate dovedi ca detine autorizatie de montaj valabila ce ii permite repararea marcii aparatului pentru care au fost achizitionate piesele respective.

  • orice persoana fizica autorizata care poate dovedi ca detine autorizatie de montaj valabila ce ii permite repararea marcii aparatului pentru care au fost achizitionate piesele respective.

  • orice societate comerciala care poate dovedi ca detine autorizatie de montaj valabila de la producatorul piesei vandutede SC ALAZET GROUP SRL pe site-ul www.alazet.ro.

  • orice persoana fizica autorizata care poate dovedi ca detine autorizatie de montaj valabila de la producatorul piesei vandute de SC ALAZET GROUP SRL pe site-ul www.alazet.ro.

  • orice societate comerciala sau persoana fizica autorizata care detine un contract de service cu SC ALAZET GROUP SRL sau care a primit autorizarea acesteia de a monta piesele si componentele vandute de catre aceasta.

 

Se exclud toate celelalte categorii simple sau combinate, orice alta forma de autorizare sau autointitulare generala, autorizare prin terti, autorizatii sau certificari cu termen expirat in momentul solicitarii garantiei sau alte motive ce nu se incadreaza in formularile de mai sus.

 

Orice incercare de a obtine abuziv o garantie de la SC ALAZET GROUP SRL, prin prezentarea de documente fara baze legale, copii sau ceritificari modificate care sa ateste autorizarea necesara sau orice tentativa de a ocoli conditiile de garantie oferite de SC ALAZET GROUP SRL, vor fi semnalate organelor competente sub forma de reclamatii si vor urma procedurile legale de solutionare.

 

B. Pentru piesele si accesoriile care nu necesita montarea lor de catre o firma/persoana autorizata, garantia se ofera daca se respecta conditiile de garantie aplicabile si prezentate in cadrul prezentei politici de garantie.

 

Acordarea garantiei

In cazul in care:

  • piesa de schimb nu este conforma si pe factura/ bonul fiscal/ devizul de lucru se prezinta semnatura si stampila oficiala a unui alt profesionist care se incadreaza in lista de reparatori autorizati prezentata mai sus, se acorda garantie si ne obligam sa va restituim total, partial sau reparam piesa de schimb in termen de maximum 15 zile calendaristice. Costurile de transport retur in acest caz sunt suportate de catre Furnizor.

  • piesa de schimb nu este conforma iar montajul a fost facut corect de catre client se acorda garantie si ne obligam sa va restituim total, partial sau sa reparam piesa de schimb in termen de maximum 15 zile calendaristice.Costurile de transport retur in acest caz sunt suportate de catre Furnizor.

 

Refuzul de acordare a garantiei

Consumatorul nu tine cont de urmatoarele reguli:

  • Monteaza piesa in alte conditii decat cele specificate mai sus.

  • Nu se testeaza temeinic piesa ce va fi montata pe dispozitiv, inaintea montarii efective. Pot sa apara variatii ale pieselor, dat fiind faptul ca producatorii dispozitivelor pentru care se incearca reparatia activeaza pe diferite piete internationale cu diferite specificatii, altele decat pe piata din care Consumatorul a achizitionat dispozitivul.

  • Produsul este spart, deteriorat, in stare de nefolosinta ca urmare a manipularii si a montarii defectuoase de catre Consumator sau service-ul autorizat care a facut montajul.

 

Cazuri in care nu se acorda garantia

Nu fac obiectul garantiei produsele care:

  • prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc.

  • au etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate.

  • au fost utilizate in conditii inadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea pieselor de schimb in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.);

 

Alte cazuri: setari si instalari incorecte, surse defecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica asupra pieselor de schimb, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor.

 

GARANTIA OFERITA PENTRU RESTUL PRODUSELOR COMERCIALIZATE

SC ALAZET GROUP SRL comercializeaza pe site-ul www.alazet.ro pe langa piese de schimb si accesorii pentru electrocasnice, si alte categorii de produse, gama acestora fiind intr-o continua schimbare.

 

In cazul acestor produse, garantia este acordata in conformitate cu politicile de garantie ale producatorilor, majoritatea produselor fiind insotite de certificate de garantie emise de producatorii produselor respective.

 

Procedura trimiterii produselor in garantie

Pentru toate produsele comercializate de SC ALAZET GROUP SRL pe site-ul www.alazet.ro procedura de acordare a garantiei este urmatoarea:

  • trimiteti o solicitare de garantie completand formularul disponibil in cadrul acestei pagini, in sectiunea de subsol a site-ului sau in cadrul paginii de Contact. Puteti trimite si un mail direct la adresa garantii@alazet.ro in care sa precizati in mod obligatoriu: numele pe care a fost facuta comanda, numarul de comanda sau numarul facturii, adresa de email de pe care s-a facut comanda, o descriere a defectului produsului pentru care se solicita garantia.

  • Asteptati confirmarea Departamentului Garantii si dupa primirea confirmarii puteti trimite coletul la adresa SC ALAZET GROUP SRL, Str. Alecu Russo, Nr. 40, Oras Bacau, Judet Bacau, Cod 600134.

  • Produsele aduse sau expediate in atentia departamentul de service trebuiesc sa fie complete, sa contina toate accesoriile (recomandam sa fie aduse / expediate in ambalajul original sau un ambalaj adecvat) si insotite de o copie a facturii fiscale de achizitie, a certificatului de garantie original al producatorului/importatorului, precum si o copie a certificatului de garantie emis de SC ALAZET GROUP SRL (daca s-a emis un astfel de certificat de garantie).

 

Mentiuni importante

Pierderea certificatului de garantie, precum si deteriorarea, stergerea sau pierderea etichetei care contine datele de identificare ale produsului (S/N, IMEI etc.) pot duce la pierderea garantiei.

Produs adaugat in lista de favorite
Produs adaugat la comparator.